• (iOS) Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes jukser flere tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ jukser flere tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Acțiune maic

    Jeg hater at instruksjonene er så dypt inn i oppdragene. Som om vi ikke trenger å bli avbrutt før hvert eneste nivå og må klikke forbi damen som sier ting før nivået starter.

    Hva er den uventede feilen. Du kan ikke åpne spillet, det krasjer hver gang.

    Det beste flykampspillet som finnes, og jeg har prøvd mange. Ikke en krone ennå og massevis av oppdrag og moro.

    Hadde vært flott om det lot meg slutte å spille når jeg ville, trenger en tydelig og lett å finne utgang.

    Dette spillet er virkelig FANTASTISK i henhold til min erfaring, flott grafikk/kvalitet, utfordrende kamper og så videre. Jeg fullførte spillet på bare 3 dager, og hei, det er en ganske vanskelig oppgave spør du meg, det faktum at det er ett oppdrag der spilleren og David kjemper mot en skvadron med jetfly. Uansett, her er mine forslag: 1) Flere oppdrag 2) Flere jetfly 3) Flere spillmodi (minst frakoblet) 4) Skins 5) Flere våpen, selv om jeg har flere. Totalt sett er spillet på topp. Jeg anbefaler det.

    Det var et flott spill, men bevegelseskontrollene er rare, så jeg foreslår joysticken.

    Utrolig, virkelig fantastisk. Jeg så dette først og trodde det var som resten av de "fantastiske spillene" og tenkte at det bare kom til å bli en knockoff, men det er det ikke, det er virkelig utrolig jeg lastet det ned for bare noen dager siden og jeg er allerede forelsket i spillet. Selv om etter min mening flyene koster for mye for hvor mange fly det er, ønsker jeg også å se flere våpen og kanskje til og med noen bomber. Det er også til tider vanskelig å manøvrere, men i tillegg er spillet bra.

    1) Dette spillet bør i det minste informere meg om gjenopprettingskoden rett etter at jeg begynner å spille som nybegynner. Hvordan skal jeg ellers vite det? Etter å ha installert spillet på nytt, måtte jeg begynne å spille fra bunnen av fordi denne koden var skjult i kontoinnstillingene og jeg var ikke så heldig å finne den sist jeg spilte. 2) Standardkontrollen bør settes til "Tilt", som er best. Ellers er det greit.

    Dette er det beste spillet som fighter. Men mens jeg oppdaterer denne appen og deretter etter at jeg ikke kan installere denne appen, oppstår det et problem. Jeg kan ikke løse dette problemet.

    Spillet er veldig morsomt og enkelt. Jeg nyter. Men jeg trekker fra 2 stjerner. 1 for ikke å ha mulighet til å oppgradere fly eller våpen. Ytterligere 1 stjerne trukket for ikke å ha noe lokalt eller nasjonalt ledertavle. Å det er for få nasjoner oppført til det også. Men siden jeg likte spillet, trekker jeg ikke flere stjerner.

    Jeg vil gi dette spillet 2 stjerner fordi det er kult, men når jeg er på nivå 4 av kampanjen begynner det å bli vanskelig, motstanderne snurrer rundt

    Totalt sett er det flott ... men spillet har mange feil. Sam nettsteder som du bare kan skyte med kanoner etter hvert som du kommer lenger, mållåser som ikke vil løsne og krasje deg inn i terrenget.. den nye oppdateringen ødela dette spillet...fly er tregere, missiler forårsaker svært liten skade og kontrollene er ubrukelige .... Jeg er ferdig med det.

    Jeg måtte tilbakestille enheten min. Dette spillet lar meg ikke gjenopprette fremgangen min uten en gyldig ID-kode. Jeg har ikke denne koden. Jeg brukte for mye av tiden min til å komme dit jeg kom til å begynne på nytt. FIKSER MIN FREMGANG, VENNLIGST. Eller jeg vil fortsette å la brukerne få hvordan du er. Jeg vil ikke stoppe før du gjenoppretter fremgangen min.

    Flott spill, men ga det bare 3 stjerner fordi hver gang jeg kjemper gjennom hver bølge vil SAM-målene bli umulige å skyte. Du kan ikke engang se dem fordi de er under kartet. Du ser bare ringen eller firkanten rundt dem fra missellåsen. Dere må virkelig fikse det. Den eneste dårlige måten å gå til neste er å krasje og slå den bølgen igjen, men 2 bølger senere skjer det igjen. Det ville også vært fint om det var en historiemodus eller nivåer/oppdrag. Noe annet enn på nett

    veldig kult og det er ikke kjedelig det utfordrende og jeg elsker utfordringer beste jet luftkamp noensinne


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :