• (Android) Clone Armies: Battle Game snydekode øge primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ snydekode øge primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Clone Armies: Battle Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Umuligt at slå senere niveauer, sandkasse koster penge eller dit liv, kan ikke bruge udstyr, ren frustration.

    hvorfor, når jeg tilføjer en masse klon, skal jeg gå til bundstjernen, så lad være med at tilføje antallet med stjerner

    Okay. Lad mig få det på det rene. Jeg spillede dette spil på pc. (Selvom det er beregnet til en bære-på-enhed.) Men virkelig, jeg kan ikke multi opgave en musemarkør. Bare tænk over det. Hvis du skulle gøre det, kunne du ikke tage backup, når din astrik blev jagtet af et infanteri. Så venligst. Tilføj piletaster eller de grundlæggende / normale kontroller, WASD.

    Single player spil med et forbudssystem. Ansæt ikke disse udviklere på grund af manglende forståelse for, at det ikke er multiplayer, og de vil have dig til at spille på en bestemt måde i stedet for, hvordan du vil.

    Multiplayer er MEGET uretfærdigt, hvis du scorer mindre end 7 forsvar, når du forsvarer, hvis du forsvarer mindre end det, vil du få 50 sekunder mindre til at angribe, og det har fået mig til at tabe utallige kampe, dette burde løses, jeg er meget frustreret over dette, og jeg håber denne FUNKTION bliver fjernet, tak.

    Clone Armies: Battle Game Ação gezm

    Jeg har 1 klage over robotniveauet er lidt for hårdt, sænk venligst hans helbred lidt. Bortset fra det er det et fantastisk spil.

    JEG KAN IKKE LIKE DEN NYE VERSION!!! SKIFT VENLIGST FORMATET TILBAGE TIL ORIGINALEN! Jeg kan ikke lide at spille dette spil længere. Har lige brugt min sidste skilling her, indtil du skifter den tilbage! Det sjoveste spil i app-butikken er blevet affald!!! Afinstalleret! Jeg er færdig!!!

    Jeg plejede at nyde Clone Armies meget, men efter at have geninstalleret spillet efter et eller to års pause finder jeg ud af, at der er en ny lootbox-mekaniker, og at fjendens kloner nu ikke sigter og bare skyder på en linje. Dette fjerner en masse af de færdigheder, som spillet tidligere havde, og gør det meget sværere og mindre interaktivt at undvige kugler. Jeg kan fortælle, at lootboxene var inspireret af clash Royale, jeg gider ikke have mekanik inspireret af andre spil, men det giver ikke mening at tilføje det til klonehære.

    Jeg vil kun give dette 3 ud af 5. Mine årsager? Her er følgende 1. Fjender er for op i kampagne 2. Overpris enheder i historien. Skal bruge mange blå mønter for EN BEDSTE ENHED. LAVER DU SJOV MED MIG?!?! Kan du pls lave blå mønter nul for alle enheder?? 3. Sandbox er låst af betalingsvæg. Og udviklere, hvis du læser dette, kan du så være venlig at nørde fjenderne lidt i kampagnen og låse op for sandkassen?

    Spillet og ideen er fantastisk, Kom tilbage efter 3 år, Og dette spil er skrald nu, Mest på grund af gameplayet alene, Det er anderledes og langt fra, hvad det startede.

    Kommandoerne er praktisk talt umulige at dræbe uncensurere dybest set en start du alle pumper dem ud, hvilket gør dem og mulige endda slå dem, så det er derfor jeg sletter spillet, det er bare dybest set for svært at dræbe de fleste ting slet dette spil

    Det er FANTASTISK Jeg kan godt lide den nye kugletekstur, men kan du tilføje en hård tilstand eller sådan noget, og kan du tilføje at få exp for at spille forsvar eller angreb

    Fantastisk koncept, elendig udførelse.

    Jeg elsker dette spil så meget, at jeg hver dag spiller for at prøve at få alle kloner. Jeg ville ønske, at jeg havde $10000000 på dette spil, det er meget sjovt, men jeg kan ikke forstå, at jeg virkelig ville ønske, at jeg havde alt låst op.

    Tilføj en helt, men til sidst, så hvis den er i stykker, betyder det ikke noget!

    Det er så dumt, at du kun kan have fem fyre i feltet, og du kan ikke placere nogen tårne, og du kan niveauer tingene op som i annoncen. Dette spil stinker!

    FJENDENS TING KUNNE ANgribe, MEN IKKE MINE, VENLIGST LØS DETTE

    Clone Armies: Battle Game Δράση dev

    Jeg spillede den gamle, og jeg tror, at sqaud-enheden er en prototype for en enhed, der kaldes firing sqaud. Jeg er sønnen, og jeg vil have en nationalgardenhed som en kampingeniør som min fætter Shannon med grøn i stedet for blå og kun for blå og kun for denne konto, fordi min idé

    Bare et fantastisk spil til at fordrive tiden, og når som helst du er nede, og det er et sjovt spil, du kan endda have lyst til at spille det hele tiden, det er vanedannende og holder dig underholdt

    Elsker spillet, selvom det nogle gange halter og lukker spillet helt uden grund, en sådan lejlighed skete sjældent, men når det sker, ville enhver fremgang på et niveau forsvinde, og hvis det skete under PvP, ville det tælle som et tab. Bortset fra det, et sjovt og spændende spil. Ville ønske, at flere enheder og bygninger blev tilføjet til spillet, ville resultere i mere kompleks PvP-baselayout og taktik. Jeg kan heller ikke lide multiplayer-serverens tendens til at være nede i flere dage.

    Jeg elsker spillet, det er virkelig sjovt og elsker kampagnen, men multiplayeren der er våben, der bare er uretfærdige 1: SR turret, hvis du ødelægger det, ødelagde du det, det vil blive ved med at dukke op igen og igen, det er direkte irriterende at have med at gøre, 2 : artilleri du kan undgå det, men nogle gange er det bare uretfærdigt uendeligt at sende raketter, der gennemborer sundhed 3: ray turret FJERN DETTE ELLER NERF DET dette er absolut uretfærdigt, det sønderriver sundheden, dets rækkevidde er alt for lang, vær venlig at reparere disse.

    Det er awsome, men de lader mig ikke spille multiplayer-tilstand, kan du ordne dette tak

    Godt spil, men af en eller anden grund står der DEFEAT i multiplayer, selvom jeg kun taber et spil. Og jeg mister xp på grund af det. Hvorfor taber jeg, og det gør de ikke! Uanset hvad, vær venlig at rette op på det, fordi jeg elsker dette spil og spiller det hver dag.

    Multiplayer-balancering er OK. Men hvis du spiller mod et barn med adgang til hans mors kreditkort, vil du have en stressende tid. Kampagnen er også ret god.

    Spillet er godt Men j kan ikke engang komme ind i multiplayer. Siger altid oprette forbindelse til internettet, selvom jeg har en forbindelse.

    Multiplayer skal være mere stabil. Konstant afbrydelse under multiplayer-spil forhindrer faktisk folk i at rykke op. Det er en meget irriterende ting at have med at gøre.

    Jeg kan ikke fortælle dig, hvor mange runder jeg har tabt på grund af fejl. Spil er sjovt, når det faktisk fungerer som halvdelen af tiden

    Jeg elsker dette spil, jeg spillede det før, det havde multiplayer, og jeg downloadede igen for nylig, men jeg tror, at den sidste klon i hullet gør, hvad du gjorde før, fordi på niveauet, basen, ødelægger jeg capualen og derefter ser jeg på klonen, og den fejler fuldstændigt venligst fix dette problem id meget gerne det mere, hvis det blev løst


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :